środa, 12 czerwca 2013

Liebster Awards

Ello ! Zostałam nominowana do Liebster Awards przez S an. Muszę przyznać, że jest to moja pierwsza nominację, więc nie mam zielonego pojęcia o co kaman, ale z tego co się orientuje trzeba odpowiedzieć na pytania, postawione przez osobę, która cię nominowała, tak więc :

1 Największe marzenie, którym chcecie się podzielić ?
Już od dłuższego czasu marzę o wyjeździe do Londynu. Wstępnie jadę tam razem ze starszą siostrą na wakacjach w 2016, ponieważ wtedy bd pełnoletnia i bd mogła legalnie pić procenty xD

2 Co cenisz w życiu ?
Poczucie humory, dystans do samej siebie i miłość.

3 Wolałabyś być sama, ale za to nieprzyzwoicie bogata, czy biedna jak mysz, ale mając kogoś przy sobie ?
Zdecydowanie opcja numer dwa. Pieniądze cię nie przytulą i nie powiedzą, że cię kochają.

4 Jedno słowo najtrafniej opisujące ciebie ?
Nieobliczalna.

5 Czego najbardziej boisz się w swoim życiu ?
Może to żałosne i klasyczne, ale najbardziej boję się śmierci ; (

6 W jaką postać z bajki, filmu bądź książki chciałabyś przemienić się chociaż na jeden dzień i dlaczego ?
Bruce Wszechmogący - mogłabym robić wszystko ; D

7 Wschód czy zachód słońca ?
Zdecydowanie zachód, wschód widziałam chyba tylko parę razy w życiu. Co jak co, ale spanie wychodzi mi najlepiej ; P

8 Jak radzisz sobie ze stresem ?
Zazwyczaj wtedy dużo mówię, chodzę i jem coś słodkiego.

9 Jesteś przesądna ?
Znam różne przesądy, ale nie biorę ich sobie do serca. Są to są, ale według mnie to nieprawda.

10 Czego najbardziej brzydzisz się u drugiego człowieka ?
Tłuste włosy lub brudne ręce ; /

11 Najbliższe dwa cele, które chcesz wykonać w przeciągu najbliższych 5 lat ?
Moja podróż do Londynu i skończenie szkoły ; )

A później trzeba zadać własne pytania i nominować kogoś, ale nie wolno nominować osoby, która nominowała mnie.
Tak więc nominuję wszystkie blogerki u których jestem obserwatorką lub komentatorką, jest tego trochę i nie chcę mi się pisać ^^ Leń Forever.
Albo napiszę, żeby nie było niejasności :

  • Angela Destino
  • Jestę Sufitę.
  • Alejandra Shadowhunters
  • Jayla
  • Pat ka
  • Mon Wolf
  • Martitta
  • Kia
  • Patt Marspandicorn
  • Nathanie
  • anuuluuu
Mam nadzieję, że wszystko dobrze wpisałam ; D Z góry przepraszam jeżeli coś źle napisałam.
I pytania :

1. Co zainspirowało cię do pisania własnego bloga ?
2. Jest jakieś miejsce na świecie, które chcesz odwiedzić ? Jakie i wytłumacz dlaczego.
3. Jakiej muzyki słuchasz ?
4. Książka czy film ? Dlaczego ?
5. Gdzie można cię znaleźć w Internecie ? (fb, tt, tumblr, instagram itp.)
6. Ulubiona pora roku i dlaczego ?
7. Jakie masz plany na przyszłość ?
8. Masz drugie imię ? Jakie ?
9. Z czego piszesz ? Laptop czy komputer, a może telefon lub tablet ?
10. Co cenisz u drugiego człowieka ?
11. Morze czy góry ? Dlaczego.

No to wsio. Mam nadzieję, że podołałam temu zadaniu ; D

1 komentarz: